Follow Us!
Facebook Twitter Google Plus Linkedin Instagram

Vai jums kadreiz brinums, ka cilveki mekle lietas interneta? Ko darit, ja jus zinatu, tieši to, ko vardi vini drukati, izmantojot mekletajprogrammu? Ja marketingam tirgojiet produktu vai pakalpojumu, ir loti insightful zinat, kadi ir popularakie meklešanas nosacijumus, kas attiecas uz to, ko jus marketinga.

The Overture Company

Overture.com ir Yahoo! uznemums, kas piegada Pay Per Click infrastrukturu Yahoo! un citam timekla vietnem interneta. Ja jus meklet Yahoo! jus redzesiet jebkur no 1-3 maksa akcijas paradas augšpuse meklešanas lapu un pec tam citi beigas. Tie ir jamaksa reklamdevejs sarakstiem, un tie nak no Overture.

Overture Meklešanas riks

Lai palielinatu skaitu klikšku sava tikla, Overture piegada atslegvardu riku, lai to klienti zinatu, kas ir popularakais atslegvardus, kas saistiti ar to produktu pakalpojumu. Tas rada vairak ienemumu Overture un vairak klikšku reklamdevejiem.

Ikviens var izmantot meklešanas riku

Par laimi jums nav jabut klientam Overture izmantot meklešanas riku. Lai atrastu meklešanas http://inventory.overture.com, dodieties uz vienumu.

Ka izmantot meklešanas riku

Labakais veids, ka sakt, ir ierakstit galveno vardu, kas saistits ar jusu uznemumu. Piemeram, ja atrodaties marketinga biznesa, talak ir 10 popularakie meklešanas vienumi un to meklešanas skaits.

Šis meklešanas skaits ir aptuveni 20% no interneta, lai reizinatu to ar 5, lai iegutu aptuvenu skaitu mekle visu web, ti, kopejais mekle e-pasta marketings ir 48494 * 5 = 242.470 mekle interneta katru menesi.

Ka izmantot datus

Ši meklešanas rika vertiba sniedzas talu aiz tikai popularako meklešanas vienumu noteikšanas. Luk, daži veidi, ka izmantot riku tirgus izpetei:

Ierakstiet savu valsti vai pilsetu, lai uzzinatu popularakas meklešanas

Salidzinat jusu produkta meklešanas rei.

Izmantojiet popularakos meklešanas terminus, kas saistiti ar jusu uznemumu jusu majas lapas domena nosaukumu, lai palielinatu to redzamibu mekletajprogrammas.

Izmantojiet to, lai prata vetra jaunus produktus vai pakalpojumus, it ipaši, ja kaut kas tiek meklets, bet nav plaši pieejams

Nemot vera slaveniba apstiprinajumu vai kopuznemuma partneris savu nakamo interneta veicinašanu, salidzinat dažadus kandidatus un veikt apzinatu lemumu.

Izmantojiet to, lai noteiktu sava biznesa plana tirgus lieluma vai segmentacijas informaciju.

Izmantojiet to, lai vaditu visu savu timekla saturu, sakot no timekla lapu nosaukumiem lidz Meta Tag atslegvardiem un aprakstiem.

Izmantojiet to, lai noteiktu, kuras kategorijas uzskaitit jusu uznemumu, no interneta uz dzelteno lapu sarakstiem.

Izmantojiet to, lai noteiktu svarigus meklejums attieciba uz jusu uznemumu arvalstu kulturas un valstis, ar kuram neparzinat.

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *